petak, 18. siječnja 2019.

Borim se sama sa sobom sada kada znam o cemu je rijec

Uhhhh ovo je jako tesko oboljenje i ko ga nema ne moze ni priblizno da shvati o cemu je rijec..
Ja od ove bolesti bolujem vec, vjerovali ili ne, 25 godina  ..a to nisam ni znala do prije par mjeseci. 

Mislim, znala sam da nesto nije ok ali nisam znala da za moj poremecajem postoji citavo naucno istrazivanje i da ga boluje toliko ljudi na svijetu.

Ljudi ne mogu da shvate tu bolest, a sto je najgore, ni ja sama  .
Sada sam svjesna o cemu je rijec a opet nisam otisla da potrazim profesionalnu pomoc.

Roditelji su me kao malu, ne znajuci da je rijec o trihotilomaniji, vodili raznim ljekarima, medjutim, bezuspjesno.
Niko nikad od svih ljekara nije spomenuo rijec "Trihotilomanija". Toliko o strucnosti nasih "skolovanih" ljekara!

Sada kada znam o cemu je rijec i dalje ne idem ljekaru jer kada bi mu otisla i rekla o cemu je rijec smatram da bi me uzeo/la kao "predmet" izucavanja, te time doprinijeli izgradnji svoje karijere.
Predugo se ja vise nosim s ovim problemom ..i nedavno sam uspjela da se rijesim cupanja kose (nakon 13g.), ali jos uvijek cupam dlake sa drugih dijelova tijela (obrve, trepavice, ruke, noge..) 

Ne znam da li ce to ikad da prestane  ..borim se sama sa sobom sada kada znam o cemu je rijec.. ..kosa uspjela, nadam se da cu i sa ostalim.

Ovu bolest ne bi pozelila ni najgorem neprijatelju!

Iskustvo sa foruma Roda
Procitajte i ostala  i komentarisite ispod

Nema komentara:

Objavi komentar